wtorek, 18 września 2012

MEGA KRZEM

Witam serdecznie!

Pamiętacie jak dwa miesiące temu wspominałam o testowaniu suplementu diety MEGA KRZEM? Tak, to już dwa miesiące minęły odkąd codziennie łykam jedną zieloną tabletkę popijając szklanką wody. Jak dla mnie zbyt szybko minęły te dni! Jeszcze wtedy przenikały nas promienie słoneczne oraz 30-to stopniowe upały. Dziś mamy jedynie deszcz , wiatr i szaro-burą pogodę. Jesień powoli wkracza na salony. Mnie jednak cieszy jeden fakt, o którym przeczytacie niżej!



Moje włosy mają niezłą szkołę przetrwania. Codziennie rano myję je, nakładam odżywkę oraz długo suszę. Następnie funduję im dawkę 220-stopniowego gorąca dokładnie je prostując. Także, nic dziwnego, że moje włosy nie są zdrowe. A jeśli chodzi o paznokcie, one także nie mają lżej. Średnio co dwa dni zmywam lakier, nakładając nową warstwę. Najczęściej są to żywe kolory (róż, czerwień, żółć... ), które sprawiają, iż płytka bardzo szybko żółknie, a paznokieć się rozdwaja (a nawet roztraja !)


Dlatego przygoda z MEGA KRZEM była trafiona w dziesiątkę ! I niezmiernie byłam ciekawa efektów, jakie zafunduje mi dwumiesięczna kuracja.
Po 2-3 tygodniach stosowania stan włosów nie zmienił się, bynajmniej ja gołym okiem nie byłam w stanie tego zauważyć. Na szczotce po rozczesywaniu nadal pozostawały włosy a mimo podcięcia końcówek włos nadal był rozdwojony.

Jednak stan paznokci diametralnie się zmienił! Stały się silne i absolutnie się nie łamały ! Mimo pracy oraz przygotowywaniu posiłków. Haha, nawet miałam jedną przygodę z obcięciem paznokcia u kciuka. Mianowicie cążki nie były w stanie ściąć grubego i mocnego paznokcia :D I to nie jedne. TRZY pary cążków poddały się w walce z moim paznokciem! Dopiero bardzo silna ręka chłopaka w parze z najmocniejszymi cążkami poradziła sobie z niesfornym paznokciem!
Stan moim włosów natomiast poprawił się w około piątym tygodniu stosowania suplementu. Włosy przestały wypadać oraz łamać się, a końcówki nie są rozdwojone. W czasie kuracji oczywiście nie zaprzestałam suszenia oraz prostowania włosów. 

Paznokcie są w świetnym stanie. Nie łamią się, nie rozdwajają. Jednak moja praca nie pozwala mi na zapuszczanie długich paznokci. 


Zdecydowanie polecam zafundowanie sobie dwumiesięcznej kuracji MEGAKRZEM każdemu. Będziecie zadowolone (a może nawet zadowoleni!) z efektów. Tylko nie zniechęcajcie się, jeżeli nie będziecie widzieć efektów! Nie są one od razu widoczne i u każdego mogą pojawić się w innym momencie.
Ale jednak pojawił się jeden mały minus w całej kuracji. Smak tabletki za bardzo nie podszedł pod mój gust i przez pierwsze dni musiałam po połknięciu szybko "przegryźć" go czymś do jedzenia. Jednak z czasem moje kubki smakowe przyzwyczaiły się do zielonej kapsułki.

PLUSY:
-mocniejsze paznokcie
-brak rozdwajania płytki paznokcia
-silniejsze włosy
-brak wypadających włosów
-cena!

MINUSY:
-smak


I już zakupiłam kolejne opakowanie !