środa, 18 lipca 2012

Marsyl

Witam!
Dziś postanowiłam napisać Wam kilka słów o przyprawie do kwaszenia ogórków firmy Marsyl. Kiedy otworzyłam paczkę od przedstawicieli firmy, jedną z pierwszych rzeczy, których użyłam była właśnie ona!

Kiedy otworzyłam paczkę ucieszyłam się, że nie będę musiała kompletować składników do ukiszenia ogórków, ponieważ wszystko było już na miejscu! Jedynie urwałam świeżego kopru oraz dorzuciłam kilka ząbków czosnku. Z opakowania wydobył się mocny i piękny zapach przypraw przyprawiający mnie o nie jedno kichnięcie. Dodałam również pieprz oraz jeszcze trochę ziela angielskiego Marsyl. Przyprawy, które znajdowały się w paczuszce były dość dużych rozmiarów (nie zmielone! jak w przypadku innych, gdzie można spodziewać się różnych śmieciowych produktów!)
Przyprawa do kwaszenia ogórków jest "mieszanką przypraw wzbogacających smak kwaszonych ogórków."



Już po zamknięciu słoika nie mogłam się doczekać aby spróbować smaku ogórków.
Oczywiście, jak zwykle w lecie, nikt z rodziny nie wytrzymał do całkowitego zakwaszenia ogórków. Więc otworzyliśmy słoik i zachwycaliśmy się smakiem pysznych i twardych ogórków małosolnych.
Przyparwę polecam w szczególności osobom, które nie mają swoich ogródków i nie są w stanie wyhodować wszystkich potrzebnych składników do zakwaszenia ogórków. Jak i zwyczajnym leniuszkom, do których należę ja.

Dodam również, iż wszystkie przyprawy Marsyl których dotychczas użyłam pachną zniewalająco oraz urzekły mnie ich opakowania (takie jak były kiedyś, a nie jak większość teraz)
W skład przyprawy wchodzą:
-gorczyca
-koper
-czosnek
-ziele angielskie
-liśc laurowy
-chrzan
-estragon

Pozdrawiam i życzę Miłego wieczoru, A.