sobota, 28 lipca 2012

Musli

Witam,  

 

Wiecie jakie musli jest najlepsze?
Oczywiście to które skomponujemy sami !
Pytacie dlaczego?
Otóż odpowiedź jest prosta. W takim musli znajdziemy wszystkie składni, które odpowiadają naszym kubkom smakowym. Nie lubisz rodzynek, suszonych bananów czy słonecznika? To poprostu omijasz ten składnik, bądź zastępujesz go innym ! Komponujemy płatki tak aby nam smakowały ! I nie musimy przed zalaniem jogurtem wybierać pojedynczych ziarenek.



U mnie w domu słoik musli jest zawsze! Oczywiście stworzone według mojego uznania! 
Także podczas wertowania paczki od firmy Marsyl od razu wiedziałam co zrobię z bakaliami.

Ziarna muszą być w miarę możliwości świeże! To jest najważniejsze. Nie możemy kupić najtańszych produktów, ponieważ to wiąże się ze smakiem naszych płatków. Możemy trafić na gorzkie bądź stare ziarna. I wtedy cała mieszanka idzie na marne!



Do zrobienia moich płatków użyłam:
-płatki owsiane
-rodzynki
-suszone morele
-suszone śliwki
-żurawina
-migdały
-orzechy laskowe
-wiórki kokosowe

Wszystkie bakalie firmy Marsyl spisały się znakomicie ! Płatki są smaczne a ziarna świeże, co jest najważniejsze! Jedynym problemem jaki napotkałam jest podjadanie przez wszystkich pysznych bakalii... I wtedy pozostają same płatki owsiane... :)


DOBRANOC!