piątek, 28 września 2012

Novaclear

Dzień dobry!
 

Jak już wcześniej wspominałam dzisiaj napiszę recenzję maseczki (cera tłusta, trądzikowa) do twarzy, którą otrzymałam do przetestowania od firmy Novaclear.

To już kolejny dzień z rzędu kiedy jej używam. Codziennie rano nakładam maseczkę na twarz i czas podczas, którego zastyga idealnie wystarcza na zaparzenie kawy w ekspresie : )) Czyli 10 minut.
Na stronie producenta przeczytamy, iż „zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd”. Dowiadujemy się również, że działanie kwasu mlekowego znajdującego się w maseczce ma działanie antybakteryjne oraz odblokowuje pory.


 Po wstrząśnięciu opakowania i wyciśnięciu porcji maseczki możemy zauważyć, że posiada ona przeźroczysto- mleczny kolor. Jednak po nałożeniu na twarz maseczka jest całkowicie przeźroczysta. Ku mojemu zdziwieniu, gdy po 10 minutach wróciłam z kawą w ręku do łazienki, moja twarz była mleczno- biała. Czułam, że jest ściągnięta (tak, jak przy maseczkach ściągających). Obawiałam się tylko czy nie będzie problemu ze zmyciem białej maski, jednak niepotrzebnie. Maseczka ładnie zmywa się w ciepłej wodzie. A zapach? Wyczytałam, iż wiele osób go krytykuje. Według mnie jest w porządku, nieco kliniczny, ale nie jest uciążliwy.



Osobiście nie posiadam cery trądzikowej ani tłustej, ale zmagam się z błyszczeniem  twarzy oraz przetłuszczaniem w godzinach popołudniowych.  Maseczka sprawia, że nasza skóra staje się delikatna i lekko sucha (nie jest przesuszona jak niektórzy piszą!) Skutecznie łagodzi wszystkie zaczerwienienia oraz inne zmiany skórne i sprawia, że twarz się nie przetłuszcza.

Moim zdaniem maseczka posiada same plusy (oczywiście nie wliczając ceny, 45zł to za dużo jak dla mnie na tego typu kosmetyk o wadze 50g). Genialnie oczyszcza skórę i nie przesusza, co również jest bardzo ważne!  Jestem zachwycona jej działaniem. Jak wspominałam w poprzedniej notce, szkoda, że ma taki krótki termin przydatności….

Plusy:
-konsystencja (łatwo rozsmarowuje się na twarzy)
-zapach (nie jest uciążliwy)
-brak błyszczenia i świecenia
-brak przetłuszczającej się skóry
-maseczka jest do spłukiwania (osobiście nie uznaję maseczek bez spłukiwania)
-poręczne opakowanie

Minusy:
-cena


[edit:]
Tak, jak zapowiedziano na FanPage'u Novaclear, właśnie otrzymałam nowy kosmetyk.
Tym razem z datą ważności do 2014r