poniedziałek, 29 października 2012

Balsam kokosowy do dłoni Bingo Spa

Witam,

Pewnie nie jedna z Was, jak ja, borykała się zimą i jesienią z problemem pękających i zaczerwienionych dłoni. Jednak patrząc na to z drugiej strony, sama sobie jestem winna. Wiem również, że dziś postąpiłabym inaczej, niż za czasów "dzieciaka".  Mama dawała rękawiczki, ja wrzucałam do plecaka i z czerwonymi rękami, na mróz -20, pędziłam na autobus. Niestety raz odmrożone ręce stają się problemem na całe życie. Dziś rok w rok walczę z sino- bordowymi dłońmi i popękaną skórą jak tylko temperatura spadnie poniżej +5. 



Wypróbowałam już przeróżne kremy i maści do rąk, jednak cudów one nie zdziałały. To chyba właśnie tego rodzaju kosmetyków w moim domu jest najwięcej. W sezonie kupuję 5-6 kremów różnych marek, szukając tego najlepszego.

W ramach współpracy kwartalnej z Bingo Spa otrzymałam do przetestowania balsam kokosowy do dłoni. Dziś, po kilku dni stosowania, jestem w stanie przekazać Wam moja opinie na jego temat. Oczywiście jest to specyfik nawilżający, toteż nie należy go używać przed wyjściem na dwór, gdzie panuje temperatura minusowa. Może on wtedy bardziej zaszkodzić niż pomóc. Zatem codziennie wieczorem nakładałam grubą warstwę balsamu, delektując się jego pięknym zapachem (uwielbiam wszystkie kokosowe kosmetyki!)

Balsam szybko się wchłania, pozostawiając miękką i delikatną skórę dłoni. Idealnie również je natłuszcza, sprawiając, iż stają się elastyczne.


Krem jest bardzo wydajny, po kilku dniach stosowania praktycznie nic nie ubyło z opakowania. Pudełeczko z balsamem jest wygodne, jednak ja osobiście wolę kosmetyki w tubce. Nie zawsze nakładam krem mając czyste dłonie, a nie chciałabym "pchać" do środka bakterii.

Zapach dość długo utrzymuje się na rękach i nie jest drażniący (jak w przypadku kremów glicerynowo- cytrynowych czy aloesowych).

Plusy:
-zapach
-wchłania się równomiernie i szybko
-konsystencja
-uelastycznia
-nawilża
-zmiękcza
-cena (jedyne 10 zł za opakowanie o pojemności 100g)


Minusy:
-opakowanie (bałabym się wrzucić go do torebki, jak postępuję z innymi kremami)

Cena: 10zł / 100 gram

Zapraszam TUTAJ do zapoznania się ze szczegółowym opisem.