wtorek, 18 lutego 2014

Kolagen do ciała BINGO SPA

Dobry wieczór,
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją recenzję kolagenu do ciała marki Bingo Spa. Tutaj jednak już pojawią się moje autorskie zdjęcia. Kolagen do ciała? Dlaczego nie po prostu balsam, mleczko? Takie pytania zadałam sobie jak tylko przeczytałam nazwę kosmetyku. Na stronie sklepu Bingo Spa możemy przeczytać, że ‘’kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. ‘’ oraz dowiadujemy się, że aby „utrzymać skórę w doskonałej kondycji…  należy dostarczać jej kolagenu.” Ten opis zdecydowanie zachęcił mnie do regularnego stosowania kosmetyków, ponieważ od kiedy pamiętam zawsze mało sprężysta skóra nóg i brzucha była moim problemem.



Przejdźmy zatem do rzeczy, kolagenu używałam regularnie rano i wieczorem przez 10 dni. Muszę przyznać, że skóra stała się bardziej miękka i przyjemna w dotyku oraz nawilżona. Jednak nie trwa to długo, po około 5-6h skóra zaczyna się powoli wysuszać. Także dla pożądanego efektu musimy go użwać dwa razy dziennie. Konsystencja jest dosyć gęsta, jednak nie sprawia ona kłopotu z wsmarowaniem go w ciało. Kolagen szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, dzięki czemu już po krótkim czasie mogę wciągnąć dżinsy i wyjść z domu. ;-)

Zapach kolagenu jest bardzo… naturalny? Nie wiem jak dobrze ubrać to w słowa. Nie jest ostry, ani mdlący (nie ma nic gorszego niż słodkie balsamy do ciała!), co zdecydowanie działa u mnie na plus!

I chciałabym jeszcze opisać opakowanie, czyli to czego nie lubię najbardziej! METALOWY korek! Nieporęczny i ciężki w użyciu. Nikomu nie życzę odkręcania ani zakręcania buteleczki mając nakremowane dłonie. Kolagen dość ciężko się aplikuje a końcówkę jest trudno wydostać z opakowania. Nigdy nie udało mi się wydobyć z niego tyle mleczka ile bym sobie życzyła.

Działanie kolagenu jest zdecydowanie bardzo dobre. Nawilża, ujędrnia i sprawia, że skóra nabiera elastyczności. Jednak ze względu na bardzo niewygodne opakowanie nie sięgnęłabym po ten produkt po raz drugi.




Pojemność: 300 ml
Cena: 14 zł

 TUTAJ kupisz kolagen do ciała Bingo Spa