wtorek, 18 lutego 2014

Borowionowy żel pod prysznic BINGO SPA

Witam wszystkich serdecznie,
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją recenzję borowinowego żelu pod prysznic marki Bingo Spa, który dzięki uprzejmości firmy miałam okazję przetestować. Chciałabym jednak od razu przeprosić za to, że wpis nie będzie zawierał moich autorskich zdjęć (nad czym baaardzo ubolewam). Już tłumaczę dlaczego. Na moje szczęście paczka z kosmetykami dotarła do mnie w przed dzień urlopowego wyjazdu na narty i tym sposobem żel pod prysznic oraz pozostałe kosmetyki Bingo Spa znalazły się na honorowym miejscu w mojej kosmetyczce. Następnie odbyły długą drogę w góry, gdzie towarzyszyły mi każdego dnia. Zbyt wielu było chętnych na wypróbowanie żelu, także po 10 dniach puste opakowanie zostało w pensjonacie.

Co mogę powiedzieć na temat borowinowego żelu pod prysznic? Jest wyjątkowy? Inny niż wszystkie? Nie, ale jest naprawdę dobry. I cuuudownie pachnie, nawet na jakiś czas po wyjściu spod prysznica. Na gąbce pieni się idealnie. Pokochałam ten zapach, kojarzy mi się z zimowym wyjazdem i na pewno tak pozostanie. Bardzo ucieszyłam się z tego, że żel nie posiada metalowej zakrętki (pisałam o tym we wcześniejszych wpisach), ponieważ było to utrapieniem. Ta buteleczka bardzo dobrze leży w dłonie, a dzięki wygodnemu aplikatorowi  nie wylewam za jednym razem połowy opakowania.

Od kilku lat zmagam się z nadmiernym wysuszaniem skóry. Większość tanich żeli sprawiała, że moja skóra łuszczyła się jak u węża. Podczas regularnego stosowania (10 dni, codziennie) żelu Bingo Spa nic takiego nie zauważyłam. Skóra nie była szczególnie nawilżona, ale co najważniejsze, nie była wysuszona.
Podsumowując zatem, mogę stwierdzić, że największym plusem jest zmiana zatyczki żelu. O tamtej nawet nie chcę myśleć, o zgrozo. Zapach- obłędny. Siostra stwierdziła, że nieco męski, ja natomiast tak nie uważam. Na gąbce pieni się bardzo dobrze (nigdy nie aplikuję żelu bezpośrednio na skórę!) a zapach utrzymuje się jakiś czas. Żel jest bardzo wydajny, nie chcę skłamać, ale w swoje ręce dopadło go z pięć osób! ;))



Pojemność: 300ml
Cena katalogowa:  7,50 zł ( na stronie bingosklep.com 2 zł taniej)

TUTAJ możesz kupić żel