środa, 28 listopada 2012

Royal Brand


Witam serdecznie!
Uwielbiam dania z ryżem i duuuużą ilością warzyw ! Gdy byłam dzieckiem broniłam się rękami oraz nogami przed wszelkiego rodzaju zieleniną (i wszystkim co jest zdrowe!) Dziś w mojej kuchni nieodłącznie towarzyszą mi warzywa oraz owoce.

Dzięki uprzejmości  firmy Royal Brand miałam okazję wypróbować mieszankę przypraw ‘Paella z orzechami’


Ja przedstawię Wam dzisiaj wykonanie Paelli z orzechami… bez orzechów. Zmusza mnie do tego fakt, iż jeden fan moich potraw nie cierpi orzechów. Dania z ryżu są bardzo łatwe i szybkie w przygotowaniu. Owszem, przygotowanie wszystkich warzyw może jest pracochłonne, jednak po wrzuceniu ich na patelnie wystarczy już tylko co jakiś czas je przemieszać.

Składniki:
-1 duża marchew
-4 gałązki brokułów i kalafiorów
-1 duża cebula
-kawałek selera
-1 mała pietruszka
-1 czerwona papryka
-1 zielona papryka
-1 pojedyncza pierś z indyka
-2 torebki ryżu brązowego
-przyprawa Royal Brand

Przygotowanie, jak już wspomniałam jest bardzo łatwe. Warzywa i mięso myjemy oraz kroimy a następnie dusimy je w dużej patelni. Wszystko podlewamy wodą oraz dodajemy trochę oleju aby nic się nie przypaliło!

Przygotowujemy również małe naczynie z wodą w którym rozpuszczamy przyprawę.

W międzyczasie nastawiamy na gazie 2 torebki ryżu brązowego i gotujemy 40 minut.  Kiedy warzywa z mięsem staną się dość miękkie dodajemy przyprawę Royal Brand i dusimy jeszcze jakiś czas pod przykrywką.

Po ugotowaniu ryżu mieszamy go z przygotowanymi wcześniej warzywami i nasza potrawa już jest gotowa!
Przyprawa nadaje daniu charakterystyczny smak oraz zapach. Kolor również staję się inny niż przed jej dodaniem. Jest lekko żółty, zapewne za sprawą kurkumy, która znajduje się w przyprawie. Danie nie jest ostre, ale nie jest również mdłe. Wystarczy dodać trochę soli i pieprzu i smak jest wprost idealny.

Wszystkim bardzo smakowało i zniknęło w mgnieniu oka z talerzy! ;)