wtorek, 12 lutego 2013

Bingo Spa

Dobry wieczór,

Dawno mnie tutaj nie było.

Zwaliło mi się ostatnio wiele spraw na głowę- egzaminy, remont, praca..

Wszystko jak zwykle na raz. Ale ja nie o tym. Jak wiele z Was mam okazję przetestować (po raz drugi!) kosmetyki Bingo SPA, które niezmiernie polubiłam po pierwszym użyciu! Oczywiście po pierwszych testach zostały mi jedynie puste pudełeczka, dlatego bardzo się ucieszyłam jak dostałam maila potwierdzającego mój udział w kolejnej edycji testów!



Otrzymałam już paczkę z trzema wybranymi przez mnie kosmetykami. Jednak jakie było moje rozczarowanie gdy zobaczyłam, że opakowania są mokre, a żel do mycia rozlał się trochę w kopercie. Co niestety wiązało się ze zniszczeniem etykiety Serum do włosów. Na szczęście większych szkód nie było, także czym prędzej mogłam rozłożyć kosmetyki na łazienkowych półkach.



Już niedługo rozpoczynam testowanie! Recenzje niebawem!