czwartek, 21 lutego 2013

Silk Mleczko pod prysznic

Witam,

Zapachy towarzyszą nam praktycznie we wszystkich aspektach życia. Zwracamy uwagę na te przyjemne , które chcemy zapamiętać na dłużej oraz te mniej przyjemne o których pragniemy jak najszybciej zapomnieć.  Ja przywiązuję bardzo dużą wagę do zapachów kosmetyków. Bardzo lubię gdy mój żel pod prysznic  pachnie owocami lub delikatnym kremowym zapachem, który długo utrzymuje się na skórze.  

Dzisiaj przedstawię Wam moją recenzję jedwabnego mleczka pod prysznic Bingo Spa, który mam okazję testować.  

 
http://www.bingosklep.com/jedwab-prysznic-bingospa-p-134.html


Mleczko znajduje się w estetycznym opakowaniu z zakrętką . Przyzwyczajenie oraz alergia zmusiła mnie do wymiany zakrętki na plastikową pompkę.  Kosmetyk jest w delikatnym kolorze różu oraz ma przyjemny zapach, taki jaki lubię- kremowo- mydlany. Po nałożeniu na gąbkę bardzo dobrze się pieni oraz ślicznie pachnie, nie drażniąc nosa. Piana spłukuje się szybko pozostawiając na ciele uczucie gładkości  oraz efekt głębokiego nawilżenia. Skóra staje się delikatna oraz przyjemnie pachnie.

Ze strony Bingo Spa możemy dowiedzieć się, iż to dzięki aminokwasom znajdującym się w mleczku nawilżenie skóry jest zwiększone i utrwalone, co jest dla mnie bardzo ważne. Moja skóra zimą jest przesuszona i woła o pomstę do nieba. 

Ostatecznie jestem  zadowolona z efektów jedwabnego mleczka pod prysznic. Zapach oraz konsystencja zdecydowanie na plus, tak samo jak cudowna piana otulająca skórę podczas zimowych kąpieli. Jednak najważniejszym aspektem jest dość dobre nawilżanie jak na kosmetyk do mycia ciała.
Jedynym minusem jaki rzucił mi się w oczy jest zamknięcie. Jak pisałam wcześniej musiałam wyeliminować zakrętkę, zamieniając ją na pompkę. Jednak było to bezproblemowe.  Otwór dozujący takiej wielkości sprawia, że łatwo o wylanie zbyt dużej ilości kosmetyku, co niestety obniża jego wydajność…

PLUSY:
-zapach
-konsystencja
-nawilżanie
-cena  8,50 zł/ 300ml
-estetyczne opakowanie

MINUSY:
-niepraktyczne zamknięcie

Zapraszam TUTAJ do zapoznania się ze szczegółowym opisem.