czwartek, 21 lutego 2013

Kolagenowa śmietanka pod prysznic

Coraz trudniej na sklepowych półkach znaleźć kosmetyk o subtelnym i delikatnym zapachu. Producenci prześcigają się w tworzeniu wymyślnych ‘smaków’ żeli czy balsamów. Możemy kupić miętowo- czekoladowe żele czy płyny do kąpieli o zapachu… gofrów. A ja na przykład szukam zapachu, który mnie pobudzi  a jednocześnie nie będzie po kilku stosowaniach drażnił zapachem. 
  
http://www.bingosklep.com/kolagenowa-smietanka-prysznic-bingospa-p-121.html

Do takich zdecydowanie należy kolagenowa śmietanka pod prysznic, którą miałam okazje wypróbować dzięki firmie Bingo Spa.  Zapach jest  charakterystyczny dla produktów tej marki- mydlany (o czym pisałam w poprzedniej recenzji) i subtelny, zdecydowanie nie znajdziemy tutaj drażniącej eksplozji aromatów.

Ze strony bingosklep.com możemy się dowiedzieć, śmietanka pod prysznic zawiera ekstrakty z alg morskich oraz kolagen. Algi morskie zapewniają nam optymalne nawilżenie skóry (co jest niezwykle ważne zimą!) i nadają elastyczność i miękkość. Natomiast kolagen pomaga nam utrzymać skórę w doskonałej kondycji.



Kolagenowa śmietanka pieni się prawidłowo i delikatnie myje ciało pozostawiając miękką skórę na długo. Jednak jeśli chodzi o nawilżenie, nie zauważyłam szczególnego efektu (większy efekt mogłam zauważyć używając jedwabnego mleczka pod prysznic Bingo Spa). Jednak jeśli chodzi o kolagen znajdujący się w składzie śmietanki, sprawdza się on dość dobrze- skóra jest bardziej elastyczna. 

Przy tak dużym otworze dozującym i dość rzadkiej konsystencji produkt staje się średnio wydajny, jednak ja korzystając z pompki nie mogę na to narzekać (jak wspominałam w recenzji mleczka pod prysznic, uczulenie zmusiło mnie do zamiany zakrętki na plastikową pompkę). Z racji na to, iż śmietanka pod prysznic jest w identycznym opakowaniu jak jedwabne mleczko nic więcej na jego temat nie mogę dodać.

PLUSY:
-zapach
-elastyczna skóra
-prawidłowo się pieni
-cena 8zł/ 300ml
-estetyczne opakowanie

MINUSY:
-konsystencja
-nie nawilża tak dobrze, jak zapewnia opis kosmetyku
-niepraktyczne zamknięcie


Zapraszam TUTAJ do zapoznania się ze szczegółowym opisem.