niedziela, 10 marca 2013

Kolagenowe serum Bingo Spa

Dobry wieczór,
dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją recenzję kolagenowego serum do mycia włosów Bingo Spa. Na mojej półce znalazło się już chyba 99% szamponów najpopularniejszych marek. Próbowałam już szamponów nadających objętość  jak i przeciw przetłuszczającym się włosom … Jednak moje włosy świeżo wyglądają maksymalnie przez 12h ( i to jak dobrze pójdzie!). Obecnie jestem przywiązana do jednej marki i po wypróbowaniu serum to nadal się nie zmieni…

 http://www.bingosklep.com/kolagenowe-serum-mycia-wlosow-bingospa-p-236.htm

Opakowanie serum jest bardzo podobne do innych kosmetyków marki Bingo Spa. Buteleczka z niewygodną zakrętką . Została ona zamieniona na plastikową pompkę, która genialnie ułatwiła aplikowanie kosmetyku, wykluczając wylanie nadmiernej ilości. Etykietka natomiast jest całkowitym niewypałem. Zmyła się bowiem, po kilkakrotnym użyciu.

Konsystencja serum jest lekko wodnista o białym kolorze. Posiada ona charakterystyczny, mydlany zapach, delikatny dla nozdrzy. Bardzo dobrze się pieni, o wiele lepiej niż inne kosmetyki do mycia włosów.
Dla mnie serum niestety totalnie się nie nadaje. Włosy miałam po nim przetłuszczone i nie do rozczesania. Byłam zdziwiona efektem działania kosmetyku, ponieważ produkty Bingo Spa bardzo polubiłam. Poprosiłam zatem o przetestowanie  moją siostrę (całkowite przeciwieństwo, włosy suche, nieprzetłuszczające się…) Efekt  był taki jakiego się spodziewałam. Siostra bardzo zachwalała serum. Włosy były odżywione i gładkie. Wyglądały o wiele zdrowiej niż przed użyciem (codzienne prostowanie robi swoje…) Na rozczesywanie również narzekań nie usłyszałam. 

Ciężko zatem jest opisać mi zalety i wady tego produktu, ponieważ w obu przypadkach są inne. Napiszę jedynie tyle, że jeżeli masz suche i zniszczone włosy serum spiszę się idealnie. Nawilży je, wygładzi i sprawi, że staną się miękkie. Jeżeli natomiast Twoje włosy mają tendencję do przetłuszczania- odradzam zakupu.

50ml/ 9zł
 
Zapraszam TUTAJ do zapoznania się ze szczegółowym opisem.